2013-03-05

CREATIVITY - FLUGFISKEFINT



Therese Lundin - Flugfiskefint
Therese med lite Flugfiskefint + en del av min fina samling.

Under de senaste dagarna har ett förskräckligt pysselsug smugit sig på. Det liksom spritter i kroppen och kliar i fingrarna. Jag längtar något otroligt efter att skapa! Det är en fantastisk härlig känsla att få se mina små kreationer ta form utifrån egensmidda idéer, och att aktivt få arbeta med händerna. Jag älskar det.
   Vanligtvis brukar det bli en hel del pyssel hemma, inte sällan kommer då diverse smyckesskapelser till liv. Att rota runt i flugbindningslådorna är alltid ett säkert kort, och det har blivit ett antal flugfiskeinspirerade kompositioner under årens lopp.
   För tillfället huserar dock allt pysselmaterial i någon avlägsen, ouppackad kartong ute i gäststugan. Dessutom har jag i dagsläget ingen given plats för dem inuti huset. Jag längtar verkligen till dess att vi får påbörja renoveringen av vårt framtida pysselrum, där många nya kreationer ska få se dagens ljus!

Therese Lundin - Flugfiskefint
Therese Lundin - Flugfiskefint
Therese Lundin - Flugfiskefint
Therese Lundin - Flugfiskefint
Therese Lundin - Flugfiskefint

Tidigare sålde jag en hel del smycken, både via Tradera och den smyckesblogg som jag drev då, och det var ett väldigt uppskattat förehavande. Men det är tyvärr inte alltid som tiden räcker till. Framöver hoppas jag dock att det kan bli mer av den varan och kanske blir det då även lite försäljning här på bloggen om intresset finns :-)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar